Sık Sorulan Sorular

 

  • Üyelik hesabımı silmek istiyorum?

    Üyelik hesabınızı sistemimizden silmek istiyorsanız, sisteme kullanıcı bilgilerinizle giriş yapıp Hesabım menüsü - Destek Taleplerim kısmından yeni talep oluşturabilir, [email protected] 'ye mail atabilir, +90 266 392 1346 no'lu telefonumuzu arayarak müşteri temsilcimize istekte bulunabilirsiniz. En kısa süre içinde üyelik hesap silme işleminiz gerçekleştirilip tarafınıza bilgi verilecektir.

  • Üyelik hesabımı neden kendim silemiyorum?

    Sisteme üye olunup sipariş verildikten hemen sonra üyelik hesabını silen müşterilerimizin kişisel verilerin koruma kanunu gereğince üyelik bilgilerine (ad soyad, telefon, adres, vb.) ulaşamadığımız için oluşturulan siparişin faturası kesilememekte, gönderim ve iletişim bilgilerinizi görüntüleyemediğiz için de siparişinizin gönderemini yapamamakta ve sizlerle iletişim kuramamaktayız. Oluşan bu sorunlardan dolayı üyelik hesap silme işlemleri Sabit Ertür Gıda ve Yağ Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından yapılmaktadır.

  • Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

    Normal şartlar altında, kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri temsilcimiz e-posta, telefon ve sms yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirilecektir.

  • Kampanya dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir ?

    Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-4 iş günü gün arasında değişmektedir.

  • Verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir ?

    Saat 15.00 sonrası verdiğiniz siparişleriniz ertesi gün kargoya verilir.

  • Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

    Anlaşmalı olarak Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

  • Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

    sabitertur.com.tr den yapacağınız alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz.

  • İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

    Siparişinizi size teslim eden anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

  • Kapıda ödeme var mı?

    Kapıda ödeme yöntemi ile sipariş almamaktayız.

  • Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir ?

    Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir. Cumartesi ve Pazar günleri hariç saat 15:00'a kadar olan siparişler aynı gün kargo yapılır.

  • Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

    Hesabım bölümündeki "Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

  • Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

    "Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargom Nerede" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

  • Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

    "Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adres Defterim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

  • Siparişim adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım?

    Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Üç gün içerisinde paketinizi kargo şubesinden almamanız durumunda siparişiniz fabrikamıza geri dönecektir.

  • Kargonuzu alırken nelere dikkat edilmeli?

    Kargonuzu teslim almadan önce lütfen hem dış ambalajını, hem de içini kargo personelinin yanında açarak kontrol ediniz. Kargonun ezik, yırtılmış, kırılmış, paslı vb. gibi hasarlı olduğu durumlarda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı tutturunuz ve bu tutanakla birlikte, kargoyu teslim almadan iadesini isteyiniz.

    Teslim aldığınız ürünlerin orijinal ambalajlarını atmayınız. İade veya değiştirme yaparken bu orijinal ambalajla geri gönderiniz.

  •  

 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR